voorbereidingen... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Isa Gaastra - WaarBenJij.nu voorbereidingen... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Isa Gaastra - WaarBenJij.nu

voorbereidingen...

Blijf op de hoogte en volg Isa

26 Augustus 2014 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Even een eerste blogberichtje schrijven om te kijken of het allemaal werkt :)

Nog maar 16 dagen tot ik voor het eerst in mijn eentje het vliegtuig in stap en ver, heel ver hier vandaan een avontuur ga beleven. Er moeten nog wel een paar dingen gebeuren voordat ik weg kan gaan, zoals onder andere wat knutselwerkjes en muziek voorbereiden. Dat is echt heel leuk om te doen! Ik probeer leuke dingen te bedenken om te maken met gerecyclede materialen en dingen uit de natuur. Ook vertelde een meisje op de vrijwilligerswerk training van Muses dat zij een Nederlands kinderliedje had vertaald naar het spaans om aan de kinderen te leren, ik ben van plan om ook zo iets te doen.

Eerst nog even mijn verjaardag vieren op 9 september!

• 26 Augustus 2014 - 23:03

Omie:

hee lieverd , je bent al druk bezig zie ik,ook om dit allemaal uit te proberen!
    nou omie gaat wel reageren hoor, heel leuk straks om op deze manier te kontakten!!!
    veel succes ,knuffel omie xx

• 30 Augustus 2014 - 22:45

Monique:

Hey Is spannend allemaal we gaan je volgen! Succes met al je voorbereidingen en we komen nog wel even op je verjaardag om je uit te zwaaien