Arts & Crafts op de Galapagos - Reisverslagen van Isa Gaastra - WaarBenJij.nu Arts & Crafts op de Galapagos - Reisverslagen van Isa Gaastra - WaarBenJij.nu

Arts & Crafts op de Galapagos

Via de organisatie Projects Abroad kwam ik bij dit leuke arts&crafts project terecht op het eiland San Christobál. Ik verblijf bij een gastgezin en werk doordeweeks op een basisschool waar ik creatieve activiteiten zal gaan organiseren. Ik heb er superveel zin in!

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2014

Hasta la pasta

24 Oktober 2014

alles komt en gaat

24 Oktober 2014

alles komt en gaat

19 Oktober 2014

island spirit

13 Oktober 2014

lost
Isa

Hooi! Ik ga zes weken vrijwilligers werk doen op de Galapagos eilanden, Ecuador. Hier kun je lezen wat ik allemaal doe en meemaak tijdens mijn reis!

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 75682

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 24 Oktober 2014

Arts & Crafts op de Galapagos

Landen bezocht: